2011. nov. 30.

Betegeskedés végett fellépő ....

Az elmúlt 5 napom az orromról és a torkomról szólt. Olyan szinten elkaptam/megfáztam, hogy a gyerekeimmel is alig bírok játszani, akik persze most mutatják meg nekik mekkora nagyszerű immunrendszerük van . Na de az élet nem áll meg, és a készülődés is menne. A karácsony nem várja meg, hogy kilábaljak a trutyimból, ezért vidáman és nádhássan nézem a jövőmet. Végre elkezdtem a gyöngyfámat, lila árnyalatú és mindenféle formájú gyöngyöcskékből!
Azt hiszem fotózni még gyakorolnom kell :)
Nem vagyok egy nagy fotós, inkább szerencsésnek mondanám. Néha jól sikerül, néha nem :) Na szóval a gyöngy fám is készülget. Terveim szerint egy nagy lombocska lesz vastag törzzsel, ami egy gipsz földből fog kinyúlni :) Remélhetőleg kész leszek vele időben. Remélem :)

Készítettem még egy két dolgot, amik már felkerültek a helyükre.


Hát mára ennyit tudok mutatni magamból :) Majd ha készülnek az ötleteim, és amiket idő közben szerzek, mutatni fogom. Mert nekem is jól esik ha másnak is tetszik amit én csinálok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése